Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Branding28 lutego 2013

Nike Experience

Social trend

W jednym z londyńskich sklepów luksusowej sieci handlowej Selfrigdes słynna marka udowodniła, że witryny sklepowe mogą posłużyć za narzędzie interakcji z przypadkowymi przechodniami. Czyli w dużym przybliżeniu – z potencjalnymi klientami. Bo kto z nas nigdy nie widział sklepu Nike i nie kupił niczego od firmy Phila Knighta? Prawdopodobnie jesteście mniejszością.

Nike-Selfridges

Producent sprzętu sportowego postanowił w nietypowy sposób przedstawić najnowsze produkty z logo „Swosha”. Na nietypowej wystawie pojawiły się m.in. buty Flyknit, wokół których w obecnym sezonie mocno skupiły się działania marketingowe Nike. O bardzo ciekawych i atrakcyjnie wizualnych sposobach promocji tych butów pisałem już jakiś czas temu we wpisie „The Nike Show„.  Więcej o Nike w Selfrigdes znajdziecie na filmie.

Oraz odrobinę starszy film, przedstawiający doświadczenie z marką Nike podczas eventów w Nike House of Innovations. Chętnie bym taki odwiedził i przebrnął przez szereg wyzwań, stawianych gościom wydarzenia.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt