Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Współpraca

Jak w teraźniejszości dostrzegać przyszłość?

Zapraszam do kontaktu, jeśli chcesz dowiedzieć się, które trendy kształtują dziś Twoją branżę, a które zmienią ją w niedalekiej przyszłości. W razie zainteresowania współpracą kliknij w niebieską kopertę. Poniżej aktualizowana na bieżąco lista tematów moich wystąpień na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy. Są to zarówno prezentacje publiczne, jak i zamówione wystąpienia i szkolenia zamknięte, głównie dla przedsiębiorstw: 

#Nowe technologie i handel: jak zmienia się ten rynek dziś i czego się spodziewać w 2018+
#Kluczowe trendy w komunikacji marek luksusowych 
#Klient nowego pokolenia – wpływ technologii na decyzje zakupowe
#Trendy digital i nadchodzące zmiany na rynku marek high luxury
#Media efemeryczne, Generacja Z i marki – where do we go from here?
#Jedno życie – wiele rzeczywistości. Rozwój technologii AR/VR/MR
#Kluczowe trendy technologiczne na 2017+ – ich wpływ na przedsiębiorstwa
#Snapchat – wykorzystanie ephemeral stories na potrzeby marek super premium
#5 sił nowoczesnego handlu na przecięciu Online/Offline
#Future of cars, cities and commuting
#Technologia w reklamie – rola, zmiany, przykłady, kluczowe trendy
#Komunikacja (niedalekiej) przyszłości
#Youtube Influencers decoded 

Żyjemy w dynamicznie zmieniającym się świecie, którego rozwój w znacznej mierze oparty jest na technologii oraz informacji. Funkcjonujące w tym otoczeniu przedsiębiorstwa każdego dnia mierzą się z wyzwaniami, wynikającymi z deficytu wiedzy na temat zachodzących zmian. Skąd wziął się dany trend? Dokąd zmierza? Jak długo się utrzyma? Jak wpłynie na mój biznes? Jak go wykorzystać? Nieustanny przyrost informacji generuje potrzebę bycia na bieżąco i dostrzegania przesłanek dużych sił, które niebawem mogą zmienić krajobraz, w którym działa firma. 

Śledzenie i analiza trendów, identyfikowanie możliwości wzrostu oraz nakreślanie na podstawie rzetelnych przesłanek scenariuszy na przyszłość, nigdy dotąd nie były tak bardzo istotne z perspektywy biznesu. Bazując na informacjach z przeszłości jesteśmy w stanie lepiej odczytywać teraźniejszość i budować swoją wiedzę na temat tego, co przyniesie przyszłość. Dostrzeżenie istoty zarządzania trendami w przedsiębiorstwie pozwala spojrzeć na organizacje w sposób holistyczny, biorąc pod uwagę jej obecne miejsce na rynku oraz zmiany, które w przyszłości mogą zachodzić w jej otoczeniu.

Pomagam firmom lepiej funkcjonować dziś i jednocześnie być odpowiednio przygotowanym na jutro. Moja praca polega na ciągłym skanowaniu otoczenia i analizie kształtujących się w nim trendów. Wiąże się to z badaniem licznych źródeł, zjawisk i wydarzeń oraz łączeniem wielu faktów w jednym celu – przedstawiania wpływu nowych sił na nasze społeczeństwo i poszczególne branże biznesu.

Analiza kształtujących się zmian pozwala mi dostrzegać nowe idee, szanse dla przedsiębiorstw oraz potencjał do wzrostu. To również jedno z kluczowych narzędzi, które umożliwia prognozowanie tego, jak rynek, na którym funkcjonuje dana firma, może zmienić się w perspektywie średnio i długoterminowej. Moją rolą we współpracy z firmami jest praca doradcza – poprzez dzielenie się wiedzą, prezentowanie kluczowych trendów i zmian społecznych, pomagam firmom w mierzeniu się z ich problemami, potrzebami i chęcią adaptacji trendów do własnego biznesu. Nowoczesnego biznesu, zorientowanego na przyszłość i mocno osadzonego w rzeczywistości.

Współpracuję w obszarze dostarczania inspiracji, edukowania i współtworzenia efektywnych rozwiązań na przyszłość. Prowadzę szkolenia oraz warsztaty kreatywne, opracowuję szczegółowe raporty, a także realizuję dedykowane badania. Rozwijam i konsultuję projekty z obszaru niestandardowych form promocji oraz przedstawiam kluczowe trendy w poszczególnych sektorach biznesu. Nadrzędnym celem moich działań jest dostarczanie Klientom wiedzy, na bazie której budowane są strategie rozwoju. 

Doradzam przedsiębiorstwom, koncentrując się na największych wyzwaniach i przyszłości konkretnej branży, kategorii lub marki. W tym zakresie współpracuję z przedstawicielami firm na poziomie CMO, CTO oraz CEO. Jestem prelegentem na konferencjach, udzielając wystąpień szerokiemu audytorium, jak również dedykowanym, nieco mniejszym grupom słuchaczy, podczas wewnętrznych spotkań oraz eventów. Wybrane prezentacje z moich wystąpień zamieszczam na Slideshare. Biorę udział w panelach dyskusyjnych w kraju i zagranicą, jak również prowadzę wykłady na uczelniach wyższych. 

Wśród moich kluczowych i stałych klientów znajdują się m.in. takie marki jak: BP Polska, IKEA Polska, Louis Vuitton Moet Hennessy (marki Belvedere, Moet & Chandon, Veuve Clicquot, Hennessy), APA Group, T-Mobile Polska, IBM Polska, R.R.Donnelley, LSC Communication, Bahlsen Polska, Idea Bank, Orange Polska, 8a.pl, TESCO, i3D VR House, Farmacol. Zapraszam do kontaktu, by dowiedzieć się, jak mogę pomóc Twojej firmie.

Trendy niosą ze sobą możliwości. Zrozumienie zmian, zachodzących w zachowaniu, podejściu oraz oczekiwaniach ludzi pozwala lepiej zaspokajać ich potrzeby. Teraz i w przyszłości. 

Moje portfolio klientów obejmuje kilkadziesiąt marek z niemal wszystkich najważniejszych obszarów biznesu. Odezwij się, jeśli chcesz dowiedzieć się, jakim zmianom Twoja firma podlega dziś, co zmieni się w przyszłości, na które trendy należy zwrócić uwagę i jak skutecznie je wykorzystać.

Zapytania dotyczące współpracy można kierować na adres: adam@mediafeed.pl lub użyć formularza:





Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.