Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

O mnie

Adam Przeździęk

Trendwatcher, Consultant, Speaker

Zajmuję się komunikacją marketingową opartą o media interaktywne i technologie. Obserwuję, analizuję i przedstawiam nowe trendy lub zjawiska społeczne, wpływające na nasze życie oraz determinujące zmiany w poszczególnych sektorach rynku. W branży marketingu i reklamy działam od 2003 roku, pomagając przedsiębiorstwom w adaptacji trendów poprzez szkolenia i indywidualne doradztwo. Jestem prelegentem oraz uczestnikiem paneli dyskusyjnych podczas konferencji krajowych i zagranicznych. Moja codzienna praca z klientami, a także mój blog, mają za zadanie prowokować innowacyjne myślenie i upewniać jego czytelników w tym, że podejmowanie decyzji, bazujących na nowatorskim, świeżym spojrzeniu, może dawać przedsiębiorstwom zauważalne, wymierne efekty.

Ukończyłem studia z zakresu Marketingu międzynarodowego na Wydziale Zarządzania w Częstochowie, oraz studia podyplomowe z zakresu Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Doświadczenie zawodowe gromadziłem podczas pracy dla korporacji (m.in. Tesco, PressitOn, Agora), software house’u (XSolve), startupów oraz agencji kreatywnych (m.in. GONG). Od wielu lat prowadzę partnerską współpracę z markami, realizując na ich potrzeby unikalne projekty, przeprowadzając badania, opracowując raporty i dostarczając wiedzy na temat innowacji w danym obszarze rynku. Współpracowałem z firmami funkcjonującymi m.in. w sektorze finansowym, paliwowym, nowych technologii, farmaceutycznym, modowym, drukarskim, sportowym oraz tzw. dóbr luksusowych. 

Mój blog założyłem ponad 10 lat temu, co sprawia, że jest on jednym z najdłużej tworzonych blogów o tej tematyce, ale również jeden z najbardziej wpływowych i wartościowych w swojej kategorii w Polsce. Od czasu swoich cyfrowych narodzin mój blog zgromadził szeroką i stałą rzeszę czytelników, która dla mnie, jako jego jedynego autora, stanowi największą wartość. Piszę o niestandardowych formach reklamy, najnowszych zjawiskach społecznych oraz trendach z zakresu mediów cyfrowych i technologii, a także o ich wpływie na reklamę lub codzienne życie konsumentów. Poruszam tematy związane z koncepcjami kreatywnymi kampanii reklamowych oraz pomysłami na unikalne działania promocyjne marek. Szczególną uwagę zwracam na kampanie, które postrzegam jako niosące za sobą ważną ideę oraz głębsze przesłanie. Bez przerwy obserwuję, szukając nowych mikrotrendów, zjawisk i zmian w naszym otoczeniu. 

W 2011 roku znalazłem się w albumie Ludzi Polskiego Internetu. W 2015 czytelnicy magazynu „Brief” nominowali mnie do tytułu Człowiek Roku „Briefu” 2015. Zostałem wielokrotnie wyróżniony w rankingach popularnych i wpływowych autorów blogów w Polsce. Mój blog systematycznie pojawia się w zestawieniach najlepszych i najbardziej wartościowych blogów marketingowych w naszym kraju. W 2015 został on wyróżniony przez magazyn „Adweek”, jedno z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy i mediów. Publikuję m.in. dla miesięcznika “BE Magazyn”. Prywatnie uprawiam triathlon, starając się robić dobry wynik na rzecz Fundacji SYNAPSIS i akcji Biegiem Na Pomoc, realizującej misję pomocy dzieciom i osobom dorosłym z autyzmem.

Publikowanie w obrębie bloga to zaledwie wierzchołek tego, czym zawodowo zajmuję się na co dzień. Moje pozostałe aktywności można śledzić w poszczególnych kanałach społecznościowych, na których umieszczane treści zazwyczaj mają unikalny charakter:


Media

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.